Cum ia nastere si se dezvolta o piata - studiu de caz Escape Rooms

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Zi de zi, an de an, suntem spectatori (intr- masura mai mare sau mai mica) la nasterea sau la moartea a sute de produse si servicii. Insa foarte rar se intampla sa putem fi martori la nasterea si dezvoltarea de la zero a unei noi piete.

Acest articol isi propune sa analizeze modul in care a aparut si s-a dezvoltat piata Escape Room-urilor in Romania. 

Read More Comment (75) Hits: 4476

Inbound Marketing in cifre. Studiu de caz pe site-ul Smart IMM

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.67 (3 Votes)

 

Foto Inbound Marketing

La nivel global, Inbound Marketing-ul este considerat un excelent drum ce aduce rezultate remarcabile pe toate palierele importante: de la brand awareness la cresterea numarului de lead-uri si a numarului de clienti.

Astfel, in mod natural, din ce in ce mai multe companii aleg acest drum, constiente fiind de faptul ca, in lipsa unui continut de calitate, le va fi mult mai greu sa creeze relatii cu potentialii clienti si sa genereze un impact important in cadrul pietelor in care activeaza.

Inca din momentul lansarii, strategia Smart IMM a fost una bazata pe conceptul de Inbound Marketing. Saptamana de saptamana am incercat sa va oferim o multime de informatii utile despre marketing online – de la social media la SEO, de la strategie la blogging. 

Dar strategia de Inbound Marketing este una eficienta?

Pentru a valida un raspuns, ne-am decis acum o luna sa testam impactul strategiei pe propria piele. Am decis sa nu mai scriem nici un articol timp de o luna de zile si apoi sa analizam rezultatele acestei (in)activitati.

Iata rezultate obtinute.

 

Read More Comment (91) Hits: 5728

Facebook Ads – 8 exemple eficiente de segmentare si targetare a potentialilor clienti

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Cresterea exponentiala a bugetelor de marketing cheltuite de advertiseri prin intermediul Facebook Ads nu este o intamplare. Ani la rand, Facebook a dezvoltat o multime de filtre ce permit companiilor sa targeteze foarte eficient potentialii clienti.

In acest articol iti prezentam 8 segmentari foarte eficiente pentru industrii precum: turism, transporturi, retail, FMCG, HoReCa si multe altele. 

4 povesti emotionante despre antreprenoriat

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Privind din afara, antreprenoriatul pare o activitate foarte cool. Si chiar este.

Insa, de foarte multe ori, este supraevaluata si invidiata reusita in detrimentul acelor elemente mai putin atragatoare dar in lipsa carora succesul nu ar fi fost posibil: munca asidua, perseverenta dusa la extrem, capacitatea de a te ridica dupa fiecare lovitura primita.

In acest articol as vrea sa va prezint 4 povesti emotionante despre ce inseamna cu adevarat sa fii antreprenor.

 

Read More Comment (62) Hits: 3797
Read More Comment (63) Hits: 4320

Cea mai buna strategie de marketing: dezvolta-ti brandul – Studiu de caz La Placinte

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

 

Dezvoltarea unui brand - studiu de caz La Placinte

 

Septembrie 2013: se deschide primul restaurant La Placinte in centrul Bucurestiului. Astazi, la putin mai mult de un an si jumatate de la intrarea pe piata, reteaua La Placinte numara 9 restaurante prezente in Bucuresti, Iasi si Brasov.

Aceasta este povestea dezvoltarii incununate de succes a unui brand, intr-o perioada in care alte retele inchid magazine si se lupta pentru supravietuire.

Disclaimer: intreaga analiza se bazeaza pe informatii si resurse cu acces liber pe internet.

 

Read More Comment (59) Hits: 4975

45 de site-uri si bloguri de marketing online romanesti ce trebuie urmarite

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.33 (3 Votes)

 

45 bloguri romanesti de marketing online

De la Web Development la mobile, de la content marketing la SEO, de la e-mail marketing la PR, am adunat pentru tine, in ordine alfabetica, 45 de bloguri de marketing online ce trebuie urmarite.

BONUS: la finalul articolului iti voi arata cum poti urmari toate aceste site-uri fara a pierde mult timp.

 

Read More Comment (163) Hits: 18344

Cum sa promovezi masurabil orice afacere fizica (offline) prin Google Adwords

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Promovare masurabila magazine prin google adwords

Daca promovarea masurabila prin Google Adwords pentru o afacere online se poate realiza relativ usor, situatia se complica destul de mult in cazul unor afaceri fizice (ex: restaurante, pub-uri, saloane de make-up, librarii, magazine de jucarii, bacanii etc).

 

Pe langa provocarile obisnuite, despre tipologiile de clienti sau canalele optime pentru comunicarea cu acestia, o afacere offline se loveste de cel putin doua situatii specifice:

1. Cum targetezi diferentiat potentialii clienti, in functie de tipul acestora?

Spre deosebire de un magazin online, unde nu exista diferente intre un client din Bucuresti si unul din Satu Mare, o locatie fizica se bazeaza pe mai multe tipologii de clienti:

  • Clientii de proximitate (persoane ce stau / lucreaza in imediata apropiere a locatiei)
  • Clientii de oportunitate (persoane trec ocazional / in mod obisnuit prin fata locatiei)
  • Clientii de destinatie (persoane ce locuiesc oriunde altundeva si care isi propun sa vina in locatia respectiva inca din momentul plecarii de acasa)

2. Cum masori rezultatele promovarii?

Daca in online este destul de simplu sa calculezi rezultatele in vanzari obtinute pentru fiecare canal in parte si, mai departe, sa extrapolezi asteptarile tale pentru fiecare client prin calcularea acelui Customer Lifetime Value, in offline sunt putine companii ce reusesc sa atinga primul prag si sunt raritati companiile ce ajung la cel de-al doilea.

 

Scopul acestui articol este acela de a-ti arata cum poti promova prin Adwords, intr-un mod masurabil, aceste tipuri de afaceri fizice. 

Read More Comment (36) Hits: 3089

Ghid complet de dezvoltare a unor campanii de marketing de succes

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

promotie

Fie ca te afli la inceput de drum sau ai deja o baza importanta de clienti, campaniile de marketing reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de dezvoltare, de succesul acestora depinzand, in final, succesul afacerii.

In cazul in care conduci sau te ocupi de marketingul unui business, sunt 99.99% sanse ca, la un moment dat, sa fi dezvoltat o campanie de marketing pentru clientii tai. Dar cate din aceste campanii au urmarit un plan bine definit care sa te ajute sa iei deciziile optime?

Prin intermediul acestui articol ne propunem sa iti oferim un model in 4 pasi care sa te ajute sa maximizezi sansele ca activitatile de marketing pe care le dezvolti sa iti aduca rezultatele dorite.

 

BONUS: La finalul acestui articol vei gasi schita acestui proces, schita pe care te sfatuim sa o printezi si, cu ajutorul post-it-urilor, sa o folosesti pentru dezvoltarea fiecarei campanii de marketing pe care o vei realiza de acum inainte. 

Read More Comment (70) Hits: 3399

Invata sa folosesti Facebook de la aceste 7 pagini romanesti

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

pagina facebook F64

Conform Facebrands.ro, in Romania sunt active peste 27.000 de pagini Facebook. Aceasta “aglomeratie” de pagini determina o competitie foarte acerba pentru atentia celor 7.4 milioane de utilizatori romani.

Administrarea unei pagini de Facebook este foarte usoara si, de cele mai multe ori, se rezuma la realizarea unor postari periodice despre cele mai noi activitati ale business-ului.

Pentru a iesi, insa, in evidenta, este necesar un pic mai mult.

In acest articol iti prezentam 7 pagini de Facebook romanesti ce aduc un suflu nou acestui canal de comunicare si promovare. 

Read More Comment (29) Hits: 2930

Optimizarea prezentei online: 34 instrumente folosite de Emag, F64, Elefant.ro si alte magazine online

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Optimizarea prezentei internet - magazine online

Constructia unui site nu reprezinta decat primul pas in directia dezvoltarii unei afaceri online. Imediat ce primi vizitatori sosesc pe site-ul tau, este important sa intelegi cat mai bine cine sunt acestia, care sunt nevoile lor astfel incat, in final, ei sa aleaga sa cumpere de la tine, in detrimentul concurentei.

In acest sens, va propun astazi sa trecem in revista instrumentele si serviciile folosite de unele dintre cele mai importante magazine online pentru a-si dezvolta si optimiza business-ul.

Magazine online analizate: Emag.ro, Altex.ro, F64.ro, Elefant.ro, Okazii.ro, FashionDays.ro si Miniprix.ro 

Read More Comment (45) Hits: 6295

Client - Agentie de Marketing Online: cele 3 criterii definitorii ale unei relatii de succes - Infografic

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

client - agentie online - relatie de succes

Ti-ai lansat propria ta afacere si totul merge excelent. Numarul de clienti creste de la o luna la alta si ai ajuns in situatia in care timpul nu iti mai permite sa te ocupi de toate activitatile pe care le realizai pana acum.

sau

Ti-ai lansat propria afacere si ai obtinut deja primii clienti ce sunt foarte multumiti de produsele si serviciile tale. Insa numarul lor creste foarte putin de la o luna la alta.

sau

Ai o afacere stabila pe care vrei sa o duci la nivelul urmator.

 

In cazul in care te regasesti intr-unul din exemplele prezentate mai sus (sau intr-un altul asemanator), probabil ca deja te gandesti serios la cooptarea unei agentii de marketing online care sa te ajute sa iti dezvolti afacerea.

Pentru a te ajuta in luarea unei decizii, am creat infograficul de mai jos pentru a-ti prezenta cele 3 criterii vitale pentru o relatie de succes intre tine si agentia de marketing pe care o vei alege.

Apoi, la final, vei gasi explicatii detaliate pentru aceste criterii precum si alte informatii ce, speram noi, iti vor fi de un real ajutor. 

Read More Comment (65) Hits: 3422

Subcategories

Contacteaza-ne

Ne-am bucura sa ne cunoastem
  1. Nume(*)
    Va rugam introduceti numele.
  2. Prenume(*)
    Va rugam introduceti prenumele
  3. Email(*)
    Va rugam introduceti adresa de email
  4. Site-ul/Numele companiei tale(*)
    Va rugam introduceti site-ul/numele companiei
  5. Cu ce te putem ajuta?(*)
    Va rugam introduceti datele
  6. Mesaj:(*)
    Introduceti mesajul!