4 povesti emotionante despre antreprenoriat

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Privind din afara, antreprenoriatul pare o activitate foarte cool. Si chiar este.

Insa, de foarte multe ori, este supraevaluata si invidiata reusita in detrimentul acelor elemente mai putin atragatoare dar in lipsa carora succesul nu ar fi fost posibil: munca asidua, perseverenta dusa la extrem, capacitatea de a te ridica dupa fiecare lovitura primita.

In acest articol as vrea sa va prezint 4 povesti emotionante despre ce inseamna cu adevarat sa fii antreprenor.

 

 

1. Un antreprenor trebuie sa fie pasionat de ceea ce face nu pentru bani ci pentru ca isi doreste sa ajute cat mai multi oameni.

Povestea lui Jon Morrow vorbeste despre pasiune si dorinta de a ajuta chiar si atunci cand esti paralizat de la gat in jos .

 

2. Un antreprenor nu este un extraterestru. Insa perseverenta, responsabilitatea pe care o are fata de angajati si dorinta de a reusi il motiveaza sa se ridice si sa mearga mai departe indiferent de greutatile aparute.

Povestea Martei Usurelu este un exemplu extraordinar de supravietuire si apoi dezvoltare intr-o industrie considerata pe cale de disparitie: industria presei scrise.

 

3. Un antreprenor este mereu deschis la nou si stie sa vada oportunitatea acolo unde altii nu vad nimic. Un antreprenor apreciaza munca indiferent cat de „nobila” sau „murdara” este aceasta intrucat, foarte probabil, si el a trecut prin experiente mai mult sau mai putin placute de-a lungul vietii.

Neil Patel este antreprenor prin definitie. A inceput sa lucreze la 15 ani, primul lui job fiind acela de a curata toaletele in cadrul unui parc de distractii. Astazi, Neil administreaza doua companii de tehnologie si este multimilionar. Viata lui a fost si este un rollercoaster continuu, cu o multime de reusite dar si cu esecuri dureroase. Acest articol prezinta povestea lui Neil.

 

4. Un antreprenor adevarat isi recunoaste calitatile si defectele si stie cand sa se retraga. 

In 10 ani Rand Fishkin a demarat de la zero proiectul Moz, astazi compania fiind unul dintre cei mai respectati jucatori globali in industria inbound marketingului. Totusi, a conduce o companie cu 10 angajati este diferit de a conduce una cu 100. In acest articol veti gasi povestea emotionanta a lui Rand si etapele pe care le-a parcurs pana in momentul in care a inteles care este cu adevarat menirea sa.


Leave your comments

Post comment as a guest

0

People in this conversation

Load Previous Comments

Contacteaza-ne

Ne-am bucura sa ne cunoastem
  1. Nume(*)
    Va rugam introduceti numele.
  2. Prenume(*)
    Va rugam introduceti prenumele
  3. Email(*)
    Va rugam introduceti adresa de email
  4. Site-ul/Numele companiei tale(*)
    Va rugam introduceti site-ul/numele companiei
  5. Cu ce te putem ajuta?(*)
    Va rugam introduceti datele
  6. Mesaj:(*)
    Introduceti mesajul!