Studiu de caz: Cat timp este necesar pentru a fi pe prima pozitie in Google pentru cautarile brandului tau?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

imagine google search

Poate cea mai importanta campanie de marketing a anului 2014 a fost transformarea Cosmote in Telekom. Lansarea a avut loc in 13 septembrie, moment in care site-ul Cosmote a devenit Telekom. In aceiasi zi, site-ul Telekom (un site nou, fara istoric) ajunge direct pe prima pagina Google pentru cautarile de brand.

Acest lucru a fost posibil datorita unui buget de marketing impresionant, datorita miilor de site-uri ce au prezentat evenimentul si a, probabil, sutelor de mii de romani ce l-au accesat in acea zi.

 

DA, cu un buget de promovare generos poti duce un site pe primele pagini Google intr-un timp foarte scurt.

Dar care este evolutia la care ar trebui sa te astepti in cazul in care nu ai un astfel de buget?

 

Intrucat exemplul personal este cel mai bun, in acest articol as vrea sa va prezint cum a evoluat pozitionarea Smart-IMM.ro in Google de la lansare si pana astazi, pentru cautarile de brand. Bugetul folosit: 0 lei.

Read More Comment (19) Hits: 2466

Nu ignora aceste 4 retele sociale in 2015

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

4 retele importante in 2015: Instagram, Pinterest, Linkedin si TripAdvisor

Cu cei peste 7.4 milioane de utilizatori, Facebook este, fara nici o urma de indoiala, „regele” in Romania. Totusi, in functie de domeniul in care activezi, exista (sau sunt in curs de dezvoltare) si alte optiuni de promovare, de multe ori mai bune din punct de vedere al conversiilor decat marele Facebook.

Prin acest articol ne propunem sa iti prezentam 4 astfel de retele: de la specificul fiecareia si pana la idei de promovare prin intermediul lor.

Read More Comment (35) Hits: 3259

Facebook: Pagini de brand in Romania - Raport 2014

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

 top 3 pagini facebook romania fani 2014

Intrucat mai sunt cateva zile pana cand 2014 se incheie, ne-am gandit ca este un moment prielnic sa vedem impreuna care au fost highlight-urile acestui an si, de asemenea, sa incercam sa anticipam cateva directii ce merita abordate in 2015.

 

Astfel, va propunem sa incepem astazi cu un infografic foarte interesant ce va prezinta:

  • Care sunt paginile de Facebook din Romania cu cei mai multi fani.
  • Top 5 industrii in functie de numarul total de fani.
  • Care sunt paginile de Facebook cu cel mai ridicat engagement rate.
  • Care au fost cele mai populare trei postari ale anului 2014.
  • Cum evolueaza de la luna la luna engagement rate-ul mediu al unei postari.
  • Cate evolueaza de la luna la luna numarul de postari facute de principalele branduri prezente pe Facebook.

Cele mai importante observatii ce se desprind din acest infografic sunt:

Read More Comment (63) Hits: 2748
Read More Comment (30) Hits: 1939

5 motive pentru care un brand personal puternic te va ajuta in viata profesionala

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

brandul personal te ajuta in viata profesionala

Pentru a intelege ce inseamna de fapt brandul personal, cred ca cel mai bun este un exemplu:

Probabil ca nu ai auzit pana astazi de Olli Pekka Kallasvuo dar cu siguranta ca Steve Jobs iti este un nume cunoscut. Situatia nu era cu mult diferita nici in 2007, cand Olli conducea Nokia, lider mondial detasat al pietei de telefonie mobile cu o cifra de afaceri 51 mld EUR si un profit de 8 mld EUR, in timp ce Steve Jobs si Apple se aflau in postura unor new entry pe aceasta piata.

Astazi, Apple are o valoare de piata de aproape 700 de miliarde de dolari, realizare pentru care brandul Steve Jobs a jucat un rol crucial. Acest brand a adus si a cimentat increderea angajatilor, a clientilor si nu in ultimul rand a investitorilor.

In acelasi timp, dupa o lunga perioada neagra, Nokia a vandut divizia de telefonie mobila catre Microsoft. Pentru Nokia, brandul Olli Pekka Kallasvuo nu a jucat vreun rol, nici in dezvoltarea companiei si nici in caderea ce a urmat.

Dar ce este brandul personal?

Read More Comment (20) Hits: 2059

Cele 3 caracteristici esentiale ale unei pagini Facebook de succes

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

strategie pentru facebook

Din experienta voastra de utilizatori de Facebook, probabil ati remarcat ca postarile cu cele mai multe like-uri si share-uri se incadreaza intr-una din categoriile: caini, pisici, citate.

Da, este usor din punct de vedere al utilizatorului sa dea click pe o poza ce apeleaza la emotii. Insa, mai departe, ajuta oare aceste postari in dezvoltarea business-ului tau?

Foarte putin probabil. Aceste postari creeaza o emotie de scurta durata in raport cu imaginea respectiva si nu cu brandul tau.

In acest articol as vrea sa va prezint in detaliu care sunt, din punctul meu de vedere, cele 3 caracteristici esentiale ce te vor ajuta nu doar sa iti dezvolti prezenta pe Facebook ci, mai departe, sa atragi trafic calificat pe site-ul tau.

Read More Comment (20) Hits: 2333

Google Adwords vs Facebook Ads. Afla cum sa alegi canalul de promovare cand bugetul tau este foarte limitat

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

comparatie google adwords vs facebook ads

Facebook Ads si Google Adwords reprezinta astazi cele mai utilizate canale de promovare platita la nivel mondial. Ambele au ajuns in aceasta pozitie intrucat, ani la rand, au dezvoltat continuu serviciile pe care le ofera advertiserilor astfel incat acestia sa poata promova produsele si serviciile lor in fata unor audiente cat mai specifice.

Intr-o situatie ideala, in care dispui de un buget de marketing stabil, te incurajam sa testezi ambele platforme. Dar, de multe ori, aceasta situatie ideala este iluzorie.

Pentru acest din urma caz, ne-am propus sa te ajutam sa alegi cea mai buna platforma in functie de situatia ta specifica:

Read More Comment (22) Hits: 2608

Analiza: Cum a devenit Klaus Iohannis presedinte castigand lupta in mediul online

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Victor Ponta si Klaus Iohannis

In acest moment stim cine va fi presedintele Romaniei pentru urmatorii 5 ani. Klaus Iohannis a fost ales in urma celei mai mari participari la vot din ultimii 14 ani si in urma primei campanii electorale in care internetul a jucat un rol crucial in determinarea castigatorului.

Astfel, pornind de la un model de analiza de business, va invit sa descoperim impreuna cum a fost posibila o asemenea rasturnare de scor in turul 2.

Read More Comment (23) Hits: 4007

Afla cum sa iti analizezi competitorii online. Studiu de caz pentru piata de Pizza Delivery din Bucuresti

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Ghid de analiza competitori

Indiferent de piata in care activezi, este critic sa iti cunosti competitorii, sa stii ce activitati intreprind, sa intelegi care sunt punctele lor slabe si care sunt punctele forte. Inseamna, deci, ca trebuie sa iti pui la punct un sistem foarte eficient de analiza periodica atat a pietei cat si a principalilor jucatori.

In articolul de astazi te vom invata sa faci exact acest lucru, prin intermediul unui studiu de caz pe o piata extrem de competitiva si dinamica: piata de Pizza Delivery din Bucuresti.

Rezerva-ti deci 15 minute pentru a afla cum poti realiza o astfel de analiza pentru business-ul tau.

Read More Comment (20) Hits: 5595
Read More Comment (16) Hits: 2104

Cum interactioneaza utilizatorii cu pagina de cautari Google? Studiu prin Eye-Tracking

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

 

Daca pana acum v-am vorbit despre modul in care poti sa iti evidentiezi business-ul in cautarile Google prin intermediul Google My Business si prin implementarea datelor structurate, iata ca, luna trecuta, a aparut si un foarte complex studiu ce valideaza cele doua instrumente.

Studiul a fost realizat de compania Mediative si a urmarit modul in care utilizatorii obisnuiti interactioneaza cu paginile de cautare Google.

Rezultatele obtinute ar trebui sa reprezinte un punct de plecare pentru orice afacere ce isi doreste sa castige noi clienti prin intermediul site-ului.

Read More Comment (13) Hits: 1524

Care sunt cele mai importante 3 caracteristici ale utilizatorului de internet din Romania?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

imagine tastatura computer

De curand, Google a lansat cel mai nou barometru de masurare al activitatilor utilizatorilor in mediul online, atat la nivel global cat si in Romania.

Studiul este extrem de complex, fiind format din 59 de intrebari, impartite in 3 segmente:

  • Multi Screen World – obiceiuri de utilizare a internetului in functie de dispozitiv (computer / tableta / telefon mobil)
  • Smart Shopper – obiceiuri de utilizare a internetului in vederea achizitiei de produse si servicii
  • Smart Viewer – obiceiuri de consum video online

Totodata, un aspect foarte important este acela ca poti sa vizualizezi datele agregate sau le poti segmenta in functie de nevoile tale specifice. Filtrele sunt multiple si includ:

  • Tara
  • Date demografice (varsta, sex, nivel de venituri)
  • Categorie de produse (imbracaminte, bilete de avion, asigurari, aparate de uz casnic etc)

Dar care sunt cele mai importante informatii pe care acest studiu* le releva?

Read More Comment (23) Hits: 2204

Subcategories

Contacteaza-ne

Ne-am bucura sa ne cunoastem
  1. Nume(*)
    Va rugam introduceti numele.
  2. Prenume(*)
    Va rugam introduceti prenumele
  3. Email(*)
    Va rugam introduceti adresa de email
  4. Site-ul/Numele companiei tale(*)
    Va rugam introduceti site-ul/numele companiei
  5. Cu ce te putem ajuta?(*)
    Va rugam introduceti datele
  6. Mesaj:(*)
    Introduceti mesajul!