Cum sa te evidentiezi in cautarile Google – Date Structurate

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Imagine logo Google

Daca acum doua saptamani v-am prezentat serviciile Google My Business, saptamana aceasta o sa va vorbesc despre Datele Structurate, cea de-a doua sectiune importanta ce poate evidentia site-ul tau in detrimentul competitorilor.

Ce sunt datele structurate?

Din perspectiva Google, datele structurate reprezinta o serie de informatii codificate astfel incat motorul de cautare sa inteleaga mai bine site-ul tau si, in pasul doi, sa poata prelua acele date pentru a le prezenta in momentul in care o persoana face o cautare.

Din perspectiva unui utilizator, datele structurate reprezinta o serie de informatii mai detaliate pe care acesta le gaseste direct in pagina de cautare Google.

Read More Comment (32) Hits: 2630

Cum sa iti setezi corect bugetul de marketing pentru lansarea afacerii tale online?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Elementul de capatai al oricarui business aflat la inceput este cu siguranta planul de afaceri. Acesta reprezinta transpunerea in cifre si in directii de urmat a viselor si aspiratiilor tale: crearea unei companii care sa se dezvolte, care sa aiba o multime de clienti fericiti si de care sa fii mandru.

Una din sectiunile importante ale capitolului cheltuieli este reprezentata de cheltuielile de marketing si promovare. Din pacate insa, de prea multe ori, bugetul de marketing exact asa este privit: drept un generator de costuri.

Read More Comment (27) Hits: 3137

Analiza SWOT – cum sa iti analizezi business-ul si cum sa o utilizezi pentru campanii de succes

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Intrebari la care iti va raspunde o analiza SWOT

Cu siguranta ca multi dintre voi ati auzit sau utilizat macar odata termenul de analiza SWOT. Denumirea provine din limba engleza si este un acronim cu urmatoarea semnificatie: Strengths (puncte tari), Weaknesses (puncte slabe), Opportunities (oportunitati), Threats (amenintari).

Astazi iti vom arata cum iti poti analiza business-ul prin intermediul acestui instrument si, mai departe, cum sa il folosesti pentru a dezvolta campanii de succes.

Read More Comment (73) Hits: 4272

Cat de bine iti cunosti clientul? Cum te poate ajuta crearea unei reprezentari grafice a clientului tau ideal

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

 

Fie ca vorbim de un magazin, o cafenea, un hotel sau un site, este foarte probabil ca, zi de zi, zeci de persoane sa iti treaca pragul. Fete, barbati, doamne mai in varsta, studenti, angajati, antreprenori, optiunile sunt infinite. Dar, daca stai sa te gandesti: cine este clientul tau cel mai des intalnit? Cine este clientul tau ideal?

Realizarea unei reprezentari grafice a clientului tau ideal te va ajuta sa intelegi mai bine persoanele ce te viziteaza si, in acelasi timp,iti va oferi informatii vitale ce te pot ajuta sa atragi noi clienti.

Cum arata o reprezentare grafica a clientului ideal?

Pentru a exemplifica procesul de generare a reprezentarii clientului ideal, vom folosi, ca intotdeauna, exemplul Smart IMM.

Read More Comment (38) Hits: 3344

Invata sa vinzi mai mult promovandu-te prin Google Adwords

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

 

De ce iubesc Google Adwords? Pentru ca iti ofera un pachet cu adevarat complet de servicii ce te ajuta sa ajungi in fata unor oameni ce si-au manifestat interesul fata de tipul de produse sau servicii pe care le furnizezi.

 

Ce este Google Adwords?

 

Adwords este serviciul de promovare oferit de Google. Adwords se bazeaza pe un sistem de licitatie – tu trebuind sa platesti fiecare click ce duce un vizitator de pe pagina Google, pe pagina pe care o promovezi tu. Este compus din doua segmente principale: promovare prin cuvinte cheie si promovare prin bannere si display-uri. Acest articol este dedicat exclusiv promovarii prin cuvinte cheie.

Read More Comment (39) Hits: 2763

Ghid de implementare Google My Business sau cum sa iesi in evidenta in cautarile Google.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Administrezi o afacere? Daca raspunsul tau este pozitiv, Google te vrea alaturi de el!

Lansat in acest an, Google My Business aduce intr-un singur loc toate serviciile pe care gigantul american le ofera tuturor business-urilor din lumea intreaga.

Acest articol reprezinta un ghid de implementare al Google My Business pentru afacerea ta.

 

Beneficii SEO in urma implementarii: o mai buna evidentiere a brandului tau in cautarile potentialilor clienti.

Costuri: 0

 

Read More Comment (46) Hits: 3532

36 acronime de marketing online pe care trebuie sa le cunosti

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Acronime Marketing Online

Lumea marketingului online este plina de prescurtari pe care este bine sa le cunosti. Astfel, am creat pentru tine, o lista cu cele mai utilizate 36 de acronime ce te vor ajuta in discutiile tale cu specialistii din domeniu, de la marketeri si pana la programatori.

 

API – Application Programming Interface

Reprezinta un canal, un set de reguli prin care doua aplicatii distincte pot comunica intre ele.

BL – Backlink

Reprezinta un link catre o pagina a site-ului tau, prezent pe un alt site.

BR – Bounce Rate

Pentru un site: reprezinta procentul de persoane ce au accesat o singura pagina a site-ului tau, dupa care au plecat.

Pentru campanii de e-mail: reprezinta procentul de e-mail-uri ce nu au putut fi livrate.

CMS – Content Management System

Reprezinta o aplicatie menita sa usureze crearea, editarea si managementul unui site. Intre CMS-urile foarte populare se numara Wordpress, Joomla, Magento sau Drupal.

Read More Comment (24) Hits: 3217

Antreprenori curajosi - bine v-am gasit!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Daca am face astazi un sondaj in randul vostru, al antreprenorilor romani, despre aspectele cele mai importante ce va influenteaza business-ul, care ar fi acestea ? Cu siguranta legislatia incoerenta, taxele exorbitante si birocratia s-ar situa intre primele locuri, alaturi de fluctuatii mari de personal, dificultati in mentinerea unui cash-flow pozitiv, relatii tensionate cu banca etc.

In aceste conditii, mai aveti timpul necesar pe care sa il alocati viziunii pe termen lung a afacerii voastre? Stiti unde vreti sa ajungeti in urmatorii 5 ani? Aveti o strategie pe care o urmati? Sunteti la curent cu cele mai noi informatii si tehnologii in domeniul in care activati? Ati dezvoltat canale sustenabile de comunicare atat cu clientii actuali dar si cu cei potentiali?

Daca raspunsul tau este “NU” la oricare din aceste intrebari, ne-am bucura tare mult sa te putem ajuta!

Read More Comment (14) Hits: 1285

Subcategories

Contacteaza-ne

Ne-am bucura sa ne cunoastem
  1. Nume(*)
    Va rugam introduceti numele.
  2. Prenume(*)
    Va rugam introduceti prenumele
  3. Email(*)
    Va rugam introduceti adresa de email
  4. Site-ul/Numele companiei tale(*)
    Va rugam introduceti site-ul/numele companiei
  5. Cu ce te putem ajuta?(*)
    Va rugam introduceti datele
  6. Mesaj:(*)
    Introduceti mesajul!